poniedziałek, 31 grudnia 2012

SAŁATKA NA SYLWESTRA

Wczoraj znalazłam w zeszycie przepis na sałatkę. 
Już nie pamiętam od kogo go dostałam.

SKŁADNIKI
-Śmietana 18% duża,
-5 pomidorów, 
-1 duży ogórek, 
- 250g tortellini z serem,
-natka koperku,
-sól i pieprz. 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA

Koperek siekamy i mieszamy ze śmietaną.
Zostawiamy w lodówce na 24h. 

Tortellini z serek gotujemy tak by nie było za miękki ani za twarde.
Pomidory i ogórka kroimy w kostkę. 

Wszystkie składniki mieszamy ze sobą doprawiając solą i pieprzem do smaku. 


 SMACZNEGO!!!

Przepis od bratowej.

11 komentarzy:

  1. Takiej jeszcze nie jadłam. Bardzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszna jest ta sałatka:) bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęcająca :)
    Życzę Ci spełnienia marzeń w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jadłem, ale wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm wygląda naprawdę smakowicie. :)
    mam nadzieję, że Twój sylwester był udany! :)

    Na moim blogu zorganizowałam konkurs wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm, chciałam właśnie jakiś sprawdzony przepis na tortellini, dziękuję Ci

    szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz się spotykam z taką sałateczką, wydaje się ciekawa ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo :)
    mm i jak tu zrzucić ten nadbagaż poświętny jak pokazujesz takie pyszności :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w te święta i sylwestra razem dwa kilo przytyłam. Od dziś biorę się za gubienie tych zbędnych kilogramów.

      Usuń
  9. robię podobną sałatkę z tortellini;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń