niedziela, 27 grudnia 2015

STRÓJ 248 ROSEGAL I SHEIN

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :  SHEIN, ROSEGAL

Torebka w kształcie ust pochodzi z internetowego sklepu  Rosegal.
Już od bardzo dawna była moim marzeniem.
Torebka jest w kształcie ust.
Posiada złote ćwieki z przodu.
Nosi się ją na złotym łańcuszku.
Jest zapinana na zamek.
Nie jest zbytnio pojemna.
Wydaje mi się, że idealnie nadaje się na imprezy.

Kurtka jest taka bardziej na jesień lub wiosnę.
Jest dostępna w kolorze czarnym, w rozmiarach od XS do L.  
 Ja mimo ze normalnie nosze ubrania w rozmiarze sx/s musiałam wymiarowo zamówić L.:-P
Nie posiada kieszeni. 
Z przodu posiada dwa zamki jeden ozdobny, a drugi do zapięcia się. 
Rękawy przy samym dole też posiadają zamki, które możemy odpinać.

Spodnie dostałam w prezencie od znajomej.
Nie przepadam za białym kolorem jeśli chodzi o spodnie, ale do tych się jakoś przekonałam.
Zastanawiam się czy je przerobić.

Buty kupione około dwóch tygodni temu z sklepie CCC.
Na poczatku nie miałam do nich przekonania kiedy nosiłam je z sukienka.
Moim zdaniem są idealne do spodni, a do sukienki muszę pomyśleć o innych butach.













 Torebka- Rosegal
Kurtka- Shein
Buty- CCC

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

10 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta torebka, nigdy wcześniej takiej nie widziałam!
    Pozdrawiam ciepło (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna jest ta torebka
    No i buty mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty, muszę się za nimi rozejrzeć :) Ja też nie przepadam za białymi spodniami, ale Tobie bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, super kurtka i torebka, bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam te same buty :) jeśli chodzi o kurtę jestem na nie :)

    OdpowiedzUsuń