poniedziałek, 19 grudnia 2016

Bydgoszcz Zoo Myślęcinek

W sobotę wybrałam się ze swoją rodziną do Zoo.
W zeszłym roku została otwarta część z owadami, płazami i gadami. 
W zoo, które znajduje się w Myślęcinku można podziwiać wiele ciekawych zwierząt. 
Ja jestem zwolenniczką wszystkich zwierząt i chcę nauczyć moje dzieci szanowania tych istot. 
Został również otwarty wybieg dla tygrysa  i po raz pierwszy było go bardzo dobrze widać.
Maż nawet nakręcił krótki filmik z jego udziałem.
Na dworze było dość chłodno, ale sporo zwierząt udało nam się obejrzeć.  







8 komentarzy:

  1. Super zdjęcia. Do Bydgoszczy mam calkiem blisko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja siedem lat temu mieszkałam w Bydgoszczy. Teraz mam jakieś 15 km do centrum.

      Usuń
  2. O też bym się wybrała do zoo :) Fajna wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię chodzi do zoo. W tym roku byłam w Chorzowie niestety tamtejsze zoo trochę straciło na jakości w porównaniu do poprzednich lat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam w zoo ale byłam mała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Tygrysa też widziałam w bydgoskim zoo. A osiołka często można usłyszeć podczas spaceru po Myślęcinku :P. Fajnie, że zoo stale się poszerza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam chodzić do zoo :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń